Ziyaretçi Kuralları

Ziyaret ve Refakat Politikası

Hasta ziyaretçilerinin kabul edilmesi, hastaların huzur ve sükûnlarını bozacak fiil ve tutumlara sebebiyet vermeyecek şekilde gerçekleştirilmelidir. Hastanızın sağlığı açısından bu konuda bize yardımcı olmanızı ve sağlık çalışanlarımızdan bilgi almadan hasta ziyareti gerçekleştirmemeniz gerektiğini önemle belirtmek isteriz.

Ziyaret Saatleri
Hasta ziyaretleri hergün saat 10:00 ile 22:00 saatleri arasında yapılmaktadır.

El Hijyeni
Hastanızı ziyaret etmeden önce ve ziyaretten sonra; ellerinizde gözle görünür kirlenme yoksa alkol bazlı temizlik solüsyonlarını kullanarak, elleriniz gözle görünür derecede kirli ise sabun ve su kullanarak el temizliğini mutlaka sağlayınız.

Ziyaret ve Hastalık
Boğaz ağrısı, öksürük, burun akıntınız varsa, 48 saat içinde oluşan ishal veya kusma şikayetleriniz varsa veya kendinizi hasta hissediyorsanız ziyarette bulunmayınız.

Ziyaret Kuralları
Aynı anda sadece 2 ziyaretçi ile ziyareti gerçekleştiriniz. Mümkünse hasta ziyareti için çocuk getirmeyiniz. Ziyaret esnasında oturmak için koltukları kullanınız. Hastanızın yatağına oturmaktan ve uzanmaktan kaçınınız. Hastanızın sağlığı ve hastanede hijyenik koşulların korunması amacı ile hasta odalarına çiçek çıkarılmamaktadır. Gelen çiçekleriniz resepsiyonda muhafaza edilmektedir.

Gıda Güvenliği
Hastanızın odasına gıda güvenliği ve hastanızın diyet önerilerine uyumunu sağlamak amacıyla dışarıdan gıda maddeleri getirmeyiniz. Konuyla ilgili yakınlarınızı uyardığınız için şimdiden teşekkürlerimizi sunarız. Yiyecek ve içecek ihtiyacı olan hasta yakınlarınız, ihtiyaçlarını hastanemizin giriş katında bulunan ve sürekli hizmet veren kafeteryamızdan karşılayabilirler. Hastanemizde hasta yakınları için refakatçi kabulü yapılmaktadır.

Sigara Kullanımı
Hastane içerisinde ve odalarda sigara içilmemektedir.

Telefon Kullanımı
Odanızda bulunan telefon sizin kullanımınıza sunulmuştur. Kaldığınız süre boyunca 24 saat şehir içi, şehir dışı, ülkeler arası telefon konuşması yapmanız mümkündür. Oda telefonunuzdan 0’ı tuşlayarak istediğiniz numarayı bağlatabilirsiniz.

Cep Telefonu Kullanımı
Yatan hastalarımıza rahatsızlık vermemek amacıyla hastane içerisinde cep telefonu kullanmamanız gerekmektedir.

Teknik Arızalar
Hastanemizde kaldığınız süre boyunca odanızda gerçekleşebilecek her türlü teknik problemlerinizi, kat hemşirenize bildirebilirsiniz. En kısa sürede probleminizi çözmeye çalışacağız.

Değerli Eşyaların Muhafazası
Yanınızda bulunan değerli eşyalarınızı lütfen yakınlarınıza teslim ediniz. Yakını bulunmayan hastalarımız eşyalarını kayıt altına alınmak suretiyle kat sorumlu hemşiresine teslim edilmektedir. Belge ile teslim edilmeyen eşyalardan hastanemiz sorumlu değildir.

Refakatçilerin hastanemizde uyması gereken kurallar aşağıda belirtilmiştir.
  • Hastaya refakatçi gerekip gerekmediği hastanın doktoru tarafından belirlenir.
  • Refakatçi sayısı bir kişi ile sınırlıdır.
  • Refakatçi vizite ve tıbbi bakım sırasında hastanın yanında bulunmamalıdır.
  • Refakatçi hastanın bakımına izin verilen ölçüde yardım eder.
  • Refakatçi hastanenin koyduğu tüm kurallara uymak zorundadır.
  • Bazı kliniklerde refakatçi uygulaması yoktur.
  • Bu ana kurallar dışında her kliniğin kendine özel refakatçi politikası oluşturabileceği unutulmamalıdır.

GÖSTERDİĞİNİZ HASSASİYETE TEŞEKKÜR EDERİZ.